Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Сталий розвиток економіки
Головна
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Відкритий доступ
Публікаційна етика
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Розгляд інформації та звернень
Поточний випуск
Архіви
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3(50) (2024): Сталий розвиток економіки
№ 3(50) (2024): Сталий розвиток економіки
Опубліковано:
2024-05-17
СТАТТІ
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУР НА ОСНОВІ КРЕАТИВНОСТІ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ
Уляна Петриняк, Юрій Івахів
5-9
PDF
ФОРМУВАННЯ SMM-СТРАТЕГІЇ З ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ БУДІВЕЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Інна Яцкевич
10-14
PDF
БУХГАЛТЕРСЬКА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА: ЗМІСТ І СТРУКТУРА
Тамара Кучеренко, Наталія Оляднічук, Людмила Крачок
15-20
PDF
ГІБРИДНІ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТА ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Ірина Мартиняк, Іванна Бакушевич
21-26
PDF
ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Лідія Гладченко, Алла Славкова
27-36
PDF
ІНТЕГРАЦІЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В СИСТЕМУ КОНТРОЛІНГУ
Тетяна Басюк
37-41
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ОБЧИСЛЕНЬ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Михайло Бурдяк
42-47
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ГАРАНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ
Євген Борболюк
48-55
PDF
АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДОЧІРНІХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ У ПЕРІОД ВІЙНИ
Ліля Бублик
56-61
PDF (English)
ГРАНТОЗНАВСТВО ЯК ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ ПРО ГРАНТИ
Мар’яна Кобеля-Звір
62-68
PDF
ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ
Євген Руденко, Олександр Шапран, Євгеній Махно
69-72
PDF
ОЦІНКА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЙ НА СТАЛІСТЬ ТА СТАБІЛЬНІСТЬ ЕНЕРГЕТИЧНОГО СЕКТОРУ
Олександр Шевердін
73-80
PDF
НАСЛІДКИ ВПЛИВУ COVID-19 НА ДОБРОБУТ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ
Мар’яна Вдовин, Христина Сухович
81-86
PDF
КОНВЕРГЕНЦІЯ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМНИЦТВА ОРГАНІЧНИХ ДОБРИВ
Олена Садченко
87-93
PDF
Мова
English
Українська