КОНВЕРГЕНЦІЯ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМНИЦТВА ОРГАНІЧНИХ ДОБРИВ

  • Олена Садченко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова; Вища школа економіко-гуманітарна https://orcid.org/0000-0003-4914-6249
Ключові слова: маркетинг, маркетингові стратегії, менеджмент, підприємництво органічних добрив, бізнес, довкілля, сталий розвиток, конвергенція, конвергенція маркетингу, оцінка впливу сталого розвитку

Анотація

У статті розглядаються основні питання маркетингу в умовах сталого розвитку до бережливого підприємництва органічних добрив. Висвітлено теоретичні підходи та методологічні основи конвергенції маркетингових стратегій і управлінських технологій на підприємництвах органічних добрив. У статті розглядаються основні питання маркетингу в умовах сталого розвитку до бережливого підприємництва в умовах конвергенції. Розглянуто маркетингові стратегії економічного зростання органічних добрив. Маркетингові стратегії підприємств, що виробляють органічні добрива, активно використовують цифрові технології, соціальні медіа, веб-сайти та електронну пошту для просування своєї продукції. Вони також беруть участь у виставках та конференціях для безпосередньої взаємодії з цільовою аудиторією. Визначається, що специфічні особливості маркетингового підходу до підприємництв органічних добрив в процесі конвергенції найбільше розкриває вплив на сталий розвиток. Маркетингові стратегії підприємств, що виробляють органічні добрива, активно використовують цифрові технології, соціальні медіа, веб-сайти та електронну пошту для просування своєї продукції. Вони також беруть участь у виставках та конференціях для безпосередньої взаємодії з цільовою аудиторією. Встановлено, що в умовах конвергенції маркетингу сталого розвитку підходи до сталого виробництва зростання органічних добрив суттєво впливають на ефективність бізнесу, його сталість і відповідність сучасним вимогам ринку.

Посилання

Виробництво органічних добрив. Бізнес. Ідеї. Стартапи. 2024. URL: https://drukarnia.com.ua/articles/virobnictvo-organichnikh-dobriv-2XbNn

Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012. 536 с.

Ропотан І.В. Конвергенція сталого розвитку: поняття та сутність термінології. Економічний форум. 2013. № 3. С. 65–67. URL: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6091

Садченко О.В. Маркетингові підходи до бережливого виробництва в умовах конвергенції сталого розвитку. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 2023. № 22(3(55). DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301436

Sadchenko O., Davydova I, Yakymyshyn L., Kovalchuk S., Chernenko D, Zaitseva A.. Modern Marketing To Scale The Business. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET). April 2020. Volume 11. Issue 4. P. 361–370, URL: http://www.iaeme.com/IJARET/issues.asp?JType=IJARET&VType=11&IType=4

Daly H., Farley J. Ecological Economics: Principles and Applications. Washington: Island Press, 2004.

Miller J., Ismail Gench. Alternative regional specification and convergence of U.S. regional growth rates. The Annals of Regional Science. 2005. № 39. Р. 241–253.

Хвесик М., Шубалий О. Сучасна парадигма сталого розвитку в умовах глобалізації. Економіка природокористування і охорони довкілля. 2011. № 2011. С. 4–13.

Vyrobnytstvo orhanichnykh dobryv. Production of organic fertilize. Business. Ideas. Startups. (2024) Available at: https://drukarnia.com.ua/articles/virobnictvo-organichnikh-dobriv-2XbNn (in Ukrainian)

Ilyashenko S. M. (eds.) (2012) Innovatsiyi i marketynh – rushiyni syly ekonomichnoho rozvytku: monohrafiya [Innovations and marketing - driving forces of economic development: monograph] / edited by Doctor of Economics, Professor Sumy: Papyrus Printing House LLC. 536 p. (in Ukrainian)

Ropotan I. V. (2013) Convergence sustainable development: concepts and terminology essence. Ekonomichnyi forum, no. (3), pp. 65–67. Available at: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6091 (in Ukrainian)

Sadchenko O. V. (2023) Marketynhovi pidkhody do berezhlyvoho vyrobnytstva v umovakh konverhentsiyi staloho rozvytku [Marketing approaches to lean production in the conditions of convergence of sustainable development]. Market economy: modern management theory and practice, no. 22(3(55). DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301436 (in Ukrainian)

Sadchenko О., Davydova I., Yakymyshyn L., Kovalchuk S., Chernenko D., & Zaitseva A. (2020) Modern marketing to scale the business. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), no. 11(4), pp. 324–333. Available at: https://ssrn.com/abstract=3599768

Daly H., Farley J. (2004) Ecological Economics: Principles and Applications. Washington: Island Press.

Miller J., Ismail Gench (2005) Alternative regional specification and convergence of U.S. regional growth rates. The Annals of Regional Science, no. 39, pp. 241–253.

Khvesyk M., & Shubalyy A. (2011) The modern paradigm of sustainable development under globalization. Ekonomika pryrodokorystuvannia i okhorony dovkillia, no. 2011, pp. 4–14. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 30
Завантажень PDF: 25
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Садченко, О. (2024). КОНВЕРГЕНЦІЯ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМНИЦТВА ОРГАНІЧНИХ ДОБРИВ. Сталий розвиток економіки, (3(50), 87-93. https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-50-14