КОМУНІКАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА ЗБУТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЯК ХОЛІСТИЧНА ВЛАСТИВІСТЬ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ

Ключові слова: інфраструктура стратегії, маркетингові комунікації, стратегія збуту, лояльність споживача, холістичний підхід, бізнес-модель

Анотація

В статті аналізується сучасні підходи до формування бізнес-моделей підприємств на засадах холістичного підходу. Досліджено ринкові можливості гібридної моделі бізнес-моделі підприємства. Досліджено ефективні практичні підходи в збутовій діяльності міжнародних та вітчизняних підприємств. В збутовій стратегії, як інфраструктурі гібридної бізнес-моделі, досліджено практики після продажного обслуговування формування лояльного споживача, а також цифрові маркетингові комунікації. Визначено, що оптимальними каналами маркетингових комунікацій є наступні: соціальні мережі, відеомаркетинг, пошукові системи, месенджери, інфлюенс – маркетинг, sms-маркетинг, email-маркетинг, мобільні додатки, блоги та веб-сайти, вебінари та онлайн-курси. Розроблено та запропоновано підхід до оцінювання впливу якісного контенту на ефективність каналу комунікації за змістом результатів. Отримано висновки, що холістичний підхід може забезпечувати системне бачення бізнес завдань які мають виконати стратегія підприємства та відповідна бізнес-модель.

Посилання

Садчикова І. Концептуальні положення обґрунтування сутності категорії «інфраструктура». Проблеми і перспективи економіки та управління. 2020. № 4(24) С. 155–164. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2020-4(24)-155-169%20

Хаджинов І.В. Методологічні особливості вивчення поняття «інфраструктура» та її функцій. URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/10629/1/9.pdf

Колесник М.В., Касьянова Н.В., Чернишова Т.В. Маркетингова стратегія як фактор розвитку інноваційної інфраструктури. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2022. Том 7. № 3. С. 155–162.

Колесник М.В. Інституціональні особливості соціально-відповідального маркетингу на засадах концепції холізму. Причорноморські економічні студії: науковий журнал. 2019. № 48. С. 56–61

Швиданенко, О.А., Бойченко, К.С. Формування мережевої бізнес-моделі в процесі інтегрованого розвитку підприємства. Економічний простір. 2020. № 156. С. 171–175.DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-31

Паливода О.М. Феномен мережевої структури підприємств: історичні та економічні передумови. Економічний аналіз : зб. наук. праць. Тернопільський національний економічний університет. 2014. Том 17. № 2. С. 89–94. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.11.22

Колесник М.В., Куцакова І.О. Теоретико-методологічні підходи до створення інноваційних аутсорсингових та інтеграційних бізне-моделей

авіапідприємств. Ефективна економіка. 2013. № 12.

Kolesnyk M.V. Issues of current modification of business models under the influence of socially oriented management. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2022. Том 7. № 2. C. 225–233.

Фролова Л.В.,. Бавико О.Є. Тенденції розвитку мережевих бізнес-структур. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2020/24.pdf

Фроленкова Н.А. Управління інфраструктурою електронного ринку. DOI: https://doi.org/10.31713/ve1202119

About Decathlon. Web-cайт. URL: https://www.decathlon.com/pages/about-decathlon

Decathlon Ukraine. Web-cайт. URL: https://www.facebook.com/Decathlon.ua?locale=uk_UA

Комунікативний контент для спілкування з підписниками. Web-cайт. URL: https://pandateam.net.ua/kommunikativnyy-kontent/

What is a Marketing Communication Channel? Web-cайт. URL: https://www.appvizer.com/magazine/marketing/email-marketing/marketing- communication-channels

Остапенко Т.Г., Созинова І. В., Ковпік В.В. Сучастний брендинг в цифровій економіці. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. № 2. URL: http://ujae.org.ua/publications/2023-2/

11 маркетингових каналів для отримання клієнтів у 2022 році. Web-cайт. URL: https://iampm.club/ua/blog/11-marketingovih-kanaliv-dlya-otrimannya-klijentiv-u-2022-roczi/

Sadchykova I. (2020) Conceptual provisions of substantiation of the essence of the category "infrastructure". Problems and prospects of economics and management. no. 4(24), pp. 155–164. DOI: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2020-4(24)-155-169%20 (in Ukrainian)

Khadzhynov I. V. Methodological features of studying the concept of "infrastructure" and its functions. Available at: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/10629/1/9.pdf (in Ukrainian)

Kolesnyk M. V., Kasʹyanova N. V., Chernyshova T. V. (2022) Marketing strategy as a factor in the development of innovative infrastructure. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology, vol. 7, no. 3, pp. 155–162. (in Ukrainian)

Kolesnyk M. V. (2019) Institutional features of socially responsible marketing based on the concept of holism. Black Sea economic studies: scientific journal, no. 48, pp. 56–61. (in Ukrainian)

Shvydanenko, O. A., Boychenko, K. S. (2020) Formation of a network business model in the process of integrated enterprise development. Economic space. no. 156. pp 171–175. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-31 (in Ukrainian)

Palyvoda O. M. (2014) The phenomenon of the network structure of enterprises: historical and economic prerequisites. Economic analysis: coll. of science works. Ternopil National University of Economics. Vol. 17. no. 2. pp. 89–94. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.11.22 (in Ukrainian)

Kolesnyk M. V., Kutsakova I. O. (2013) Theoretical and methodological approaches to the creation of innovative outsourcing and integration business models airlines. Efektyvna ekonomika, no. 12. (in Ukrainian)

Kolesnyk M. V. (2022) Issues of current modification of business models under the influence of socially oriented management. Ukrayinsʹkyy zhurnal prykladnoyi ekonomiky ta tekhniky. Vol. 7. no. 2, pp. 225–233.

Frolova L. V., Bavyko O. Ye. (2020) Trends in the development of network business structures. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2020/24.pdf (in Ukrainian)

Frolenkova N. A. Upravlinnya infrastrukturoyu elektronnoho rynku. Available at: https://doi.org/10.31713/ve1202119

About Decathlon. Website. Available at: https://www.decathlon.com/pages/about-decathlon

Decathlon Ukraine. Website. Available at: https://www.facebook.com/Decathlon.ua?locale=uk_UA (in Ukrainian)

Communicative content for communication with subscribers. Website. Available at: https://pandateam.net.ua/kommunikativnyy-kontent/ (in Ukrainian)

What is a Marketing Communication Channel? Website. Available at: https://www.appvizer.com/magazine/marketing/email-marketing/marketing-communication-channels

Ostapenko T. H., Sozynova I. V., Kovpik V. V. (2023) Modern branding in the digital economy. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology, no. 2. Available at: http://ujae.org.ua/publications/2023-2/ (in Ukrainian)

11 marketing channels for acquiring customers in 2022. Website. Available at: https://iampm.club/ua/blog/11-marketingovih-kanaliv-dlya-otrimannya-klientiv-u-2022-roczi/ (in Ukrainian)

Переглядів статті: 3
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Колесник, М., Созинова, І., & Василевський, В. (2024). КОМУНІКАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА ЗБУТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЯК ХОЛІСТИЧНА ВЛАСТИВІСТЬ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ. Сталий розвиток економіки, (3(50), 336-343. https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-50-50