Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Сталий розвиток економіки
Головна
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Відкритий доступ
Публікаційна етика
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Розгляд інформації та звернень
Поточний випуск
Архіви
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2(39) (2018): Сталий розвиток економіки
№ 2(39) (2018): Сталий розвиток економіки
Опубліковано:
2023-10-13
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
Ю.Г. Бочарова
3-13
PDF
ПРИРОДНО-КЛІМАТИЧНІ УМОВИ ЯК ФАКТОР РИЗИКУ ВИРОБНИЦТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
О.О. Рудич
14-21
PDF
ДОМІНАНТИ МИТНОГО КОНТРОЛЮ У СФЕРІ МІЖНАРОДНОГО ПОШТОВОГО ОБМІНУ В УКРАЇНІ
О.А. Фрадинський
22-29
PDF
ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ПОШТОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ТА ЇЇ ВЗАЄМОДІЇ З МИТНИЦЕЮ
Л.М. Федоришина
30-41
PDF
СУТНІСТЬ ТА ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ КОРОТКИХ ЛАНЦЮГІВ ПОСТАЧАННЯ В УКРАЇНІ
М.М. Бабич
41-50
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ НЕОІНДУСТРІАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ
Ю.О. Волощук
51-57
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
М.А. Кальницька
57-63
PDF
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
ПРОБЛЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
І.Є. Андрющенко, В.І. Колєснік
64-71
PDF
ТРАНСФОРМАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ СФЕРИ КУЛЬТУРИ ЯК ОСНОВА ТЕРИТОРІАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ
Ю.В. Майстренко
72-79
PDF
КЛАСИФІКАЦІЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ КАПІТАЛУ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА
В.О. Гнєушева
79-86
PDF
СУЧАСНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА
Ю.О. Швець
86-92
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ
О.М. Парій
93-101
PDF
ОБГРУНТУВАННЯ ТИПОЛОГІЇ БАЗОВИХ СТРАТЕГІЙ ЗМІН ДЛЯ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
А.М. Яковчук
101-110
PDF
РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ, РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, ДЕМОГРАФІЯ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІК
МОДЕЛЮВАННЯ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ЕКОНОМІЧНОГО, СОЦІАЛЬНОГО ТА ПОЛІТИЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ, ІТАЛІЇ ТА ФРАНЦІЇ В КОНТЕКСТІ ОПТИМІЗАЦІЇ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ
О.М. Кузьменко, О.В. Колотіліна
111-120
PDF
ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ І ЕКОЛОГІЯ
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ТА ЕКОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАСНОСТІ
Б.М. Ярова
121-128
PDF
ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
К.Б. Волощук, В.Р. Волощук
129-137
PDF
КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
Д.В. Завадська
138-149
PDF
ІНВЕСТУВАННЯ РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
А.М. Кацан
149-158
PDF
ОБЛІК, АНАЛІЗ І АУДИТ
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ОРЕНДИ ТА ПРАВ КОРИСТУВАННЯ ЗЕМЕЛЬНИМИ ДІЛЯНКАМИ
Н.В. Нечипорук
159-165
PDF
МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ, ПІДПРИЄМНИЦТВО
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА РИНКУ М’ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
О.М. Варченко, І.В. Артімонова, Н.Г. Копитець
166-172
PDF
РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
А.Ю. Шахно, О.Б. Короленко, Г.А. Лашкун
173-181
PDF
РЕКЛАМА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
З.М. Андрушкевич, Я.Д. Галюк
181-186
PDF
ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ СКЛАДСЬКИМ ГОСПОДАРСТВОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ
В.З. Насінник
187-194
PDF
ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА СИСТЕМА
СУТНІСТЬ БЮДЖЕТНОЇ ПОЛІТИКИ
Ю.І. Мискін
195-205
PDF
Мова
English
Українська