ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЕЛЕМЕНТИ

  • Вадим Швед Вінницький соціально-економічний інститут Університету «Україна» https://orcid.org/0000-0001-5497-0975
  • Олена Омельченко Вінницький соціально-економічний інститут Університету «Україна» https://orcid.org/0000-0002-5121-0222
  • Сергій Дробаха Вінницький соціально-економічний інститут Університету «Україна»
Ключові слова: збут, збутова політика, організація збуту, збутова система

Анотація

Стаття розглядає стратегічне значення збутової політики підприємств у ринковій економіці, виокремлюючи її як ключовий фактор досягнення комерційного успіху та прибутковості. Автори аналізують різні аспекти збутової діяльності, включаючи вибір каналів розподілу, логістику, дистрибуцію та ефективні методи безпосереднього зв'язку зі споживачами, акцентуючи на їх важливості у формуванні конкурентних переваг. Особлива увага приділяється аналізу теорій збуту, методів стимулювання продажів та розробки стратегій, які дозволяють підприємствам ефективно задовольняти потреби ринку та збільшувати прибутки. Стаття підкреслює роль збутової політики в організації продуктивної взаємодії між виробником та кінцевим споживачем, вказуючи на необхідність комплексного підходу до управління збутовими процесами.

Посилання

Жовковська Т.Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача (дослідження ринку підприємств харчової промисловості). Інноваційна економіка. Тернопіль, 2013. №10 (36). С. 195–198.

Ісаєв М.Ю. Класифікація підходів до визначення поняття «Збут». URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/25014/1/Suchasnyi%20marketynh%20stratehichne%20upravlinnia%20ta%20innovatsiinyi%20rozvytok%2030.04.2020-36.pdf

Осокіна А.В., Снаговська Є.С. Сучасні підходи до побудови каналів збуту бізнес-організації. БізнесІнформ. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2018-11_0-pages-310_314.pdf

Слівінська В.В., Белова Т.Г. Дослідження каналів розподілу продукції підприємства. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/server/api/core/bitstreams/60da0786-1f19-42f7-a692-256ec1231659/content

Шишкін В.О., Белоусова А.А. Підвищення ефективності системи управління каналами збуту виробничих підприємств. Волинський національний університет імені Лесі Українки. 2021. 126 с.

Нехай В.В., Колокольчикова І.В. Методологічні засади формування парадигми збуту. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки. Хмельницький. 2023. № 1. С. 120–125.

Багорка М., Абрамович І., Кравець О. Організація збутової політики в системі маркетингу аграрного підприємства. Підприємництво та інновації. 2024. № (30). С. 59–65.

Софієнко А.В., Шукліна В.В., Набока Р.М. Теоретичний маркетинг. Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський. 2021.494 с.

Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавриш Ю.О. Маркетинг. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2022. 298 с.

Іванечко Н., Борисова Т., Процишин Ю. Маркетинг. Тернопіль : ЗУНУ. 2021. 180 с.

Zhovkovska T. T. (2013) Marketynhovi instrumenty vplyvu na povedinku spozhyvacha (doslidzhennia rynku pidpryiemstv kharchovoi promyslovosti) [Marketing tools for influencing consumer behavior (market research of food industry enterprises)]. Innovative economy. no. 10 (36). pp. 195–198. (in Ukrainian)

Isaiev M. Yu. Classification of approaches to the definition of "Sales". Available at: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/25014/1/Suchasnyi%20marketynh%20stratehichne%20upravlinnia%20ta%20innovatsiinyi%20rozvytok%2030.04.2020-36.pdf (in Ukrainian)

Osokina A. V., Snahovska Ye. S. Modern approaches to building sales channels for a business organization. Available at: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2018-11_0-pages-310_314.pdf (in Ukrainian)

Slivinska V. V., Belova T. H. Research of the company's distribution channels. Available at: https://dspace.nuft.edu.ua/server/api/core/bitstreams/60da0786-1f19-42f7-a692-256ec1231659/content (in Ukrainian)

Shyshkin V. O., Belousova A. A. (2021) Pidvyshchennia efektyvnosti systemy upravlinnia kanalamy zbutu vyrobnychykh pidpryiemstv. [Improving the efficiency of the sales channel management system of manufacturing enterprises.]. (in Ukrainian)

Nekhai V. V., Kolokolchykova I. V. (2023) Metodolohichni zasady formuvannia paradyhmy zbutu. [Methodological bases of formation of the sales paradigm]. Bulletin of Khmelnytsky National University. Series: economic sciences. no. 1. pp. 120–125. (in Ukrainian)

Bahorka M., Abramovych I., Kravets O. (2024) Orhanizatsiia zbutovoi polityky v systemi marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva. [Organization of sales policy in the marketing system of an agricultural enterprise]. Entrepreneurship and innovation. no. 30. pp. 59–65. (in Ukrainian)

Sofiienko A. V., Shuklina V. V., Naboka R. M. (2021) Teoretychnyi marketynh. [Theoretical marketing]. (in Ukrainian)

Zozulov O. V., Tsarova T. O., Havrysh Yu. O. (2022) Marketynh. [Marketing]. (in Ukrainian)

Ivanechko N., Borysova T., Protsyshyn Yu. (2021) Marketynh. [Marketing]. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 68
Завантажень PDF: 114
Опубліковано
2024-04-29
Як цитувати
Швед, В., Омельченко, О., & Дробаха, С. (2024). ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЕЛЕМЕНТИ. Сталий розвиток економіки, (2(49), 76-82. https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-49-12