РИНОК ЖИВОЇ ХУДОБИ ЯК СКЛАДОВА РИНКОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ РИНКУ СВИНАРСТВА
Анотація
Мета. Метою дослідження є розробка теоретичних, методологічних положень і практичних рекомендацій щодо функціонування ринку живої худоби як елемента інфраструктури ринку свинарства. Методика дослідження. У процесі виконання досліджень використовувалися загальноприйняті методи і прийоми: сукупність наукових прийомів абстрактно-логічного методу (індукція й дедукція, аналіз та синтез, аналогії і зіставлення, нормалізації та моделювання) – при дослідженні інфраструктури ринку живої худоби; монографічний, метод анкетування – при обґрунтуванні механізму функціонування інфраструктури ринку свинарства. Результати. Здійснено оцінку сучасного стану функціонування ринку живої худоби як складової ринкової інфраструктури ринку свинарства. Запропоновані шляхи їх розвитку в умовах членства України в СОТ. Наукова новизна. Здійснено теоретичне обґрунтування складових елементів збутової інфраструктури і механізму функціонування ринку живої худоби. Практична значущість. Запропоновані шляхи розвитку ринку живої худоби, як складової збутової інфраструктури ринку свинарства.
Посилання
Особисті підсобні господарства України – аналіз витрат та ефективності виробництва видів сільськогосподарської продукції / О.М. Шпичак, П.Т. Саблук, В.П. Ситник та ін. – К. : ДОД Інституту аграрної економіки УААН, 2001. – 236 с.
Мороз Л. Розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / Л. Мороз // Маркетинг в Україні. – 2004. – № 6. – С. 41–42.
Оносова І.А. Цільова функція якості: актуальність і перспективи розвитку для ринку м’ясопродуктів / І.А. Оносова // Торгівля і ринок України. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2005. – Вип.19. – Том 2. – С. 212-217.
Шпичак О.М. Проблеми адаптації ціноутворення на продукцію АПК України до євроінтеграційних умов / О.М. Шпичак // Науковий вісник Національного університету біоресурсів та природокористування України. – 2007. – № 110. – Ч. 2. – С. 15–21.
Варченко О. Ринок живої худоби: зарубіжний досвід та вітчизняні реалії [Електронний ресурс] / Варченко О., Свиноус І., Шуст О. // Пропозиція нова. – 2013. – № 4. – С. 52-56. – Режим доступу: http://www.propozitsiya.com/?page=146&itemid=4167
Скотопригонный рынок [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://ru.wikisource.org/wiki.
Муляр О.А. Шляхи підтримки розвитку малих та середніх виробників в Україні / О.А. Муляр, Н.П. Степанець, А.В. Степанець // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. Спец. вип. : “Удосконалення економічної роботи на сільськогосподарських підприємствах в умовах перехідної економіки”. – К. : КНЕУ, 2003. – С. 217–221.
Бігуняк А.В. Досвід країн у створенні та функціонуванні ефективних каналів збуту худоби та тваринницької продукції / А.В. Бігуняк // Економіка АПК. – 2010. – № 12. – С. 147–152.
Shpychak, O.M., Sabluk, P.T., Sytnyk, V.P. et al. (2001), Osobysti pidsobni hospodarstva Ukrainy – analiz vytrat ta efektyvnosti vyrobnytstva vydiv silskohospodarskoi produktsii [Private subsidiary farms of Ukraine - the analysis of costs and a production efficiency of species of agricultural products], DOD Instytutu ahrarnoi ekonomiky UAAN, Kyiv, Ukraine, 236 p.
Moroz, L. (2004), “Development of marketing theory and practice in Ukraine”, Marketynh v Ukraini, no. 6, pp. 41–42.
Onosova, I.A. (2005), “The objective function of quality: the relevance and prospects of development for the market of meat products”, Torhivlia i rynok Ukrainy, issue 19, Vol. 2, pp. 212-217.
Shpychak, O.M. (2007), “Problems of adaptation the pricing of agricultural products of Ukraine to the conditions European integration”, Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv ta pryrodokorystuvannia Ukrainy, no. 110, part 2, pp. 15–21.
Varchenko, O., Svynous, I. and Shust, O. (2013), “The market of live cattle : foreign experience and domestic realities“, Propozytsiya nova, no. 4, pp. 52-56, available at: http://www.propozitsiya.com/?page=146&itemid=4167
“Cattle driven market”, available at: http://ru.wikisource.org/wiki.
Muliar, O.A., Stepanets, N.P. and Stepanets, A.V. (2003), “Ways of support the development of small and medium-sized of producers in Ukraine”, Formuvannia rynkovoi ekonomiky, pp. 217–221.
Bihuniak, A.V. (2010), “The experience of countries in the establishment and functioning of effective channels of sale of livestock and livestock products”, Ekonomika APK, no. 12, pp. 147–152.