ПЛАН СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА МЕХАНІЗМУ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ БІЗНЕС-ЕКОСИСТЕМАХ

Ключові слова: стратегічні комунікації, планування, стратегія, тактика, просування бренду, ключове повідомлення, цільова аудиторія

Анотація

Стаття має на меті визначити основні етапи розробки плану стратегічних комунікацій, його структуру, ключові елементи та вплив на ефективність просування бренду та зміцнення конкурентних позицій підприємства. Розглянуто значення стратегічного управління комунікаціями, зокрема визначено його роль у формуванні позитивного іміджу, підвищенні довіри споживачів та оптимізації комунікаційних процесів. Визначено основні складові плану стратегічних комунікацій, серед яких аналіз ринкового середовища, сегментація аудиторії, формулювання цілей, розробка ключових повідомлень, вибір комунікаційних каналів, планування ресурсів, моніторинг та оцінювання ефективності. Наголошено, що планування стратегічних комунікацій має базуватися на комплексному аналізі зовнішнього та внутрішнього середовища, чіткому визначенні цілей, аудиторії, комунікаційних стратегій і тактик.

Посилання

Стратегічні комунікації для безпекових і державних інституцій : практичний посібник / Л. Компанцева, О. Заруба, С. Череватий, О. Акульшин; за заг. ред. О. Давліканової, Л. Компанцевої. Київ: ТОВ «ВІСТКА», 2022. 278 с.

Argenti P. A., Howell R. A., Beck K. A. The Strategic Communication Imperative. MIT Sloan Management Review. 2005. № 46(3). Р. 83-89.

Darley W. M. The Missing Component of U.S. Strategic Communications. Joint Force Quarterly. 2007. № 47. P. 109.

Ekpuk U. How to Develop a Strategic Communications Plan. URL: https://www.solaabuluassociates.com/communications-plan-4779-2/ (дата звернення: 11.03.2025).

Miller R. Internal Communications Tactics vs Strategy: What’s the difference? URL: https://www.allthingsic.com/whats-the-difference-between-tactics-and-strategy/ (дата звернення: 10.03.2025).

Thomas, G. F., & Stephens, K. J.. An introduction to strategic communication. International Journal of Business Communication. 2015. № 52. Р. 3–11.

Kompantseva, L., Zaruba, O., Cherevatyita, S. & Akulshyn, O. (2022). Stratehichni komunikatsii dlia bezpekovykh i derzhavnykh instytutsii [Strategic communications for security and state institutions]. O. Davlikanovа, L. Kompantsevа (Ed.). Kyiv: TOV «VISTKA». (in Ukrainian)

Argenti P. A., Howell R. A., & Beck K. A. (2005) The Strategic Communication Imperative. MIT Sloan Management Review, vol. 46(3), pp. 83-89.

Darley W. M. (2007) The Missing Component of U.S. Strategic Communications. Joint Force Quarterly, vol. 47, р. 109.

Ekpuk U. How to Develop a Strategic Communications Plan. Retrieved from: https://www.solaabuluassociates.com/communications-plan-4779-2/ (accessed 11 March 2025).

Miller R. Internal Communications Tactics vs Strategy: What’s the difference? Retrieved from: https://www.allthingsic.com/whats-the-difference-between-tactics-and-strategy/ (accessed 10 March 2025).

Thomas, G. F., & Stephens, K. J. (2015). An introduction to strategic communication. International Journal of Business Communication, vol. 52, pp. 3–11.

Переглядів статті: 34
Завантажень PDF: 19
Опубліковано
2025-05-01
Як цитувати
Гусаковська, Т., & Войт, Б. (2025). ПЛАН СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА МЕХАНІЗМУ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ БІЗНЕС-ЕКОСИСТЕМАХ. Сталий розвиток економіки, (2 (53), 372-377. https://doi.org/10.32782/2308-1988/2025-53-51