ENHANCEMENT OF BRAND INVESTMENT ATTRACTIVENESS IN THE FAST-MOVING CONSUMER GOODS MARKET THROUGH THE USE OF DIGITAL TOOLS
Abstract
У статті розглянуто актуальні питання підвищення ефективності використання інструментів інтернет-маркетингу на ринку товарів швидкого обігу (FMCG). Автори досліджують сучасні підходи до оцінки ефективності рекламних кампаній, зокрема кореляційний аналіз та застосування метрик веб-аналітики. Розглядаються новітні тренди у цифровому маркетингу, такі як автоматизація таргетингу та посилення значення SEO. Особлива увага приділяється використанню платформ YouTube і TikTok як основних каналів просування та методиці Brand Lift для оцінки впливу реклами на рівень впізнаваності бренду. На прикладі провідного бренду Козацька Рада автори демонструють ефективність використання рекламних інструментів та оптимізацію медійної стратегії для досягнення маркетингових цілей.
References
Ляшенко Г.П. Інтернет-маркетинг та його інструменти. НУДПСУ: науковий вісник. 2013. № 3(62). С. 50–64.
Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг. Центр учбової літератури: навчальний посібник. Київ. 2011. 332 с.
Кузьменко А.В. Впровадження інтернет-маркетингу для просування продукції підприємства. Економіка та управління підприємствами: навчальний посібник. Мукачево. 2018. № 16. С. 389–393.
Пилипчук В.П. Контроль, оцінки та аналіз ефективності маркетингової діяльності. Маркетинг в Україні: навчальний посібник. 2008. № 1. С. 28–32.
Парубець А.О. Контент-маркетинг як майбутнє маркетингових технологій на прикладі видавничого дому МЕДІА-ПРО. Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених НТУУ КПІ. 2016. С. 48–52.
Ярмолюк О.Я., Борисенко О.С., Фісун Ю.В. Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет-маркетингу. Науковий вісних ХДУ: збірник наукових праць. Херсон. 2022. С. 23–59.
Домашева Є.А. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій. Економічний вісник: збірник наукових праць НТУУ КПІ. 2016. № 13. С. 353–360.
Liashenko H. P. (2013) Internet-marketynh ta yoho instrumenty.[ Internet marketing and its tools.]. NUDPSU: naukovyi visnyk. no. 3(62). pp. 50–64. (in Ukrainian)
Lytovchenko I. L. (2011) Internet-marketynh. [ Internet marketing.] Tsentr uchbovoi literatury: navchalnyi posibnyk. Kyiv. P. 332. (in Ukrainian)
Kuzmenko A. V. (2011) Vprovadzhennia internet-marketynhu dlia prosuvannia produktsii pidpryiemstva. [Implementation of Internet marketing to promote enterprise products.] Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy navchalnyi posibnyk. Mukachevo. no. 16. pp. 389–393. (in Ukrainian)
Pylypchuk V. P. (2008) Kontrol, otsinky ta analiz efektyvnosti marketynhovoi diialnosti. [Implementation of Internet marketing to promote enterprise products.] Marketynh v Ukraini. navchalnyi posibnyk. no. 1. pp. 28–32. (in Ukrainian)
Parubets A. O. (2016) Kontent-marketynh yak maibutnie marketynhovykh tekhnolohii na prykladi vydavnychoho domu MEDIA-PRO. Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia: zbirnyk naukovykh prats molodykh vchenykh [Content marketing as the future of marketing technologies on the example of the publishing house MEDIA-PRO. Actual problems of economy and management: collection of scientific works of young scientists] NTUU KPI. pp. 48–52. (in Ukrainian)
Iarmoliuk O. Ia., Borysenko O. S., Fisun Yu. V. (2022) Teoretyko-metodolohichni aspekty tarhetovanoi reklamy yak instrumentu kompleksnoho internet-marketynhu.[ Theoretical and methodological aspects of targeted advertising as a tool for integrated Internet marketing.] Naukovyi visnykh KhDU: zbirnyk naukovykh prats. Kherson.. pp. 23–59. (in Ukrainian)
Domasheva Ye. A. (2016) Pidkhody do otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovykh internet-komunikatsii. [Approaches to evaluating the effectiveness of marketing Internet communications.] Ekonomichnyi visnyk: zbirnyk naukovykh prats NTUU KPI. no. 13. pp. 353–360. (in Ukrainian)