УПРАВЛІННЯ ОНЛАЙН-РЕПУТАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ

Ключові слова: репутація, корпоративна репутація, онлайн-репутація, контент-маркетинг

Анотація

Статтю присвячено дослідженню проблеми управління репутацією підприємства в умовах високої конкуренції та динамічних змін на ринку. Визначено сутність понять «репутація», «онлайн-репутація», «корпоративна репутація». Розглядаються сучасні інструменти контент-маркетингу. Аналізуються особливості застосування різних видів контенту, таких як текстовий, графічний, відео, аудіо, інтерактивний тощо. Розробляється модель управління репутацією підприємства з використанням сучасних інструментів контент-маркетингу, яка включає етапи аналізу потреб та очікувань цільової аудиторії, розробки контент-стратегії, створення та публікації контенту, моніторингу та вимірювання результатів, коригування та оптимізації контенту. Висуваються рекомендації щодо підвищення ефективності управління репутацією підприємства з використанням сучасних інструментів контент-маркетингу.

Посилання

Міцура О.О., Хижняк М.О. Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 4. С. 121–129.

Кіндій М.В., Білик І.І.,. Ситнікова І.О. Аспекти управління репутацією в Інтернеті та фактори впливу на неї. Глобальні та національні проблеми економіки. 2018. № 23. URL: http://global-national.in.ua/issue-23-2018

Верба В.А., Гайдамака Ю.М. Маркетингові інструменти посилення репутації фармацевтичних компаній в умовах діджиталізації. Ефективна економіка. 2020. № 11. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_11_26

Collins T. Mechanics of Online Reputation Management: Repair and Control Your Name Or Brand Reputation Online, 2016. 292 р.

David J. How to Protect (or Destroy) Your Reputation Online: The Essential Guide to Avoid Digital Damage, Lock Down Your Brand, and Defend Your Business, 2016. 224 р.

Proffitt B. Inside The Mysterious World Of Online Reputation Management. URL: https://readwrite.com/inside-the-mysterious-world-of-online-reputation-management/

Mitsura O. O., Khyzhniak M. O. (2012) Upravlinnia onlain-reputatsiieiu: teoretychni zasady ta metodychni pidkhody [Online reputation management: theoretical foundations and methodological approaches]. Marketynh i menedzhment innovatsii, no. 4, pp. 121–129. (in Ukrainian)

Kindii M. V., Bilyk I. I., Sytnikova I. O. (2018) Aspekty upravlinnia reputatsiieiu v Interneti ta faktory vplyvu na nei [Aspects of online reputation management and factors influencing it]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky, no. 23. Available at: http://global-national.in.ua/issue-23-2018. (in Ukrainian)

Verba V. A., Haidamaka Yu. M. (2020) Marketynhovi instrumenty posylennia reputatsii farmatsevtychnykh kompanii v umovakh didzhytalizatsii. [Marketing tools for strengthening the reputation of pharmaceutical companies in the context of digitalization]. Efektyvna ekonomika, no. 11. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_11_26 (in Ukrainian)

Collins T. (2016) Mechanics of Online Reputation Management: Repair and Control Your Name Or Brand Reputation Online. 292 р.

David J. (2016) How to Protect (or Destroy) Your Reputation Online: The Essential Guide to Avoid Digital Damage, Lock Down Your Brand, and Defend Your Business. 224 р.

Proffitt B. Inside The Mysterious World Of Online Reputation Management. Available at: https://readwrite.com/inside-the-mysterious-world-of-online-reputation-management/

Переглядів статті: 37
Завантажень PDF: 30
Опубліковано
2024-02-29
Як цитувати
Терехов, Д. (2024). УПРАВЛІННЯ ОНЛАЙН-РЕПУТАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ. Сталий розвиток економіки, (1(48), 201-205. https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-28