ВПЛИВ ПОЗИТИВНОГО ЕКОЛОГІЧНОГО ІМІДЖУ НА ФОРМУВАННЯ ГУДВІЛУ ПІДПРИЄМСТВА

  • В.В. Кошевець Сумський державний університет
Ключові слова: екологічний імідж, еколого-орієнтовані методи управління, гудвіл, екологічна свідомість, інструменти іміджу

Анотація

Мета – дослідження взаємозв’язку між еколого-орієнтованою діяльністю, екологічним іміджем та гудвілом підприємства. Методика дослідження. Структурний аналіз результатів досліджень закордонних та вітчизняних вчених у сфері управління екологічно-орієнтованою діяльністю та формуванням образу компанії у свідомості цільових аудиторій. Результати. Визначено вплив екологічного іміджу на вартість гудвілу. Виявлено ряд проблем, які знижують ефективність фінансування прийняття еколого-орієнтованих управлінських рішень. Встановлено існування часового розриву між вжитими діями і ефектом. Доведено, що еколого-орієнтовані рішення приносять ефект в тому випадку, якщо вони помітні, тобто їх підтримує громадськість. Виявлено, що екологічні конкурентні переваги тільки тоді мають значення, коли вони наочні і значущі для цільових покупців. Наукова новизна. Запропоновано розглядати екологічний гудвіл організації як результат еколого- орієнтованої діяльності, який знаходить своє відображення в екологічному іміджі. Практична значущість. Отримані результати дослідження дозволяють проаналізувати здатність компанії вирішувати екологічні проблеми, які виникають в процесі діяльності, а також свідчить про готовність випускати продукцію у відповідності до екологічних стандартів.

Посилання

Суздалева А. Экологический имидж компании / А. Суздалева, В. Безносов // Корпоративная имиджелогия. – 2009. – № 1. – С. 50-55.

Безносов В.Н. Формирование экологического имиджа промышленных объектов / В.Н. Безносов, В.Б. Родионов, А.Л. Суздалева // Экология производства. – 2007. – № 1(30). – С. 22-26.

Положительный экологический имидж предприятия [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ecolog.by/articles/proizvodstvenno ekologicheskiy- kontrol/519-polozhitelnyy-ekologicheskiy- imidzh-predpriyatiya/

Симачев Ю.В. Стимулирование инновационной деятельности российских производственных компаний: новые возможности и ограничения / Ю.В. Симачев, Д.С. Иванов, М.Г. Кузык // Форсайт. – 2012. – № 2. – С. 18-41.

Ottman J.A. Green Marketing: Opportunity for Innovation / J.A. Ottman [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.greenmarketing.com.

Крупина Н.Н. Бизнес-природопользование в трансформационной экономике (проблемы мотивации) : автореф. дис. на соискание науч. степени д-ра экон. наук : спец. 08.00.05 / Н.Н. Крупина. – Екатеринбург, 2006. – 48 с.

Шарков Ф.И. Константы гудвилла: стиль, паблисити, репутация, имидж и бренд фирмы : [учеб. пос.] / Ф.И. Шарков. – М. : Дашков и Ко, 2010. – 272 с.

Пахомова Н.В. Экологический менеджмент / Н.В. Пахомова, А. Эндерс, К. Рихтер. – СПб.: Питер, 2003. – 544 с.

Suzdaleva, A. and Beznosov, V. (2009), “Environmental image of the company”, Korporativnaia imidzhelogiia, no.1, pp. 50-55.

Beznosov, V.N., Rodionov, V.B. and Suzdaleva, A.L. (2007), “Formation of the environmental image of industrial facilities”, Ekologiia proizvodstva, no.1 (30), pp. 22-26.

Polozhitelnyy ekologicheskiy imidzh predpriiatiia [Positive environmental image of the company], available at: http://www.ecolog.by/articles/proizvodstvenno ekologicheskiy-kontrol/519-polozhitelnyy- ekologicheskiy-imidzh-predpriyatiya/ (access date January 10, 2015).

Simachev, Yu.V., Ivanov, D.S. and Kuzyk, M.G. (2012), “Stimulating of innovation in Russian production companies: basis of the capabilities and limitations”, Forsayt, no. 2, pp.18-41.

Ottman, J.A. (1994), “Green Marketing: Opportunity for Innovation”, available at: http://www.greenmarketing.com (access date January 15, 2015).

Krupina, N.N. (2006), “Business use of natural resources in the transitional economy (problems of motivation)”, Thesis abstract of Doc. Sc. (Econ.), 08.00.05, Stavropol State Agrarian University, Ekaterinburg, Russia, 48 p.

Sharkov, F.I. (2010), Konstanty gudvilla: stil, pablisiti, reputatsiia, imidzh i brend firmy [The constants of goodwill: style, publicity, reputation, image and brand of the company], tutorial, Dashkov and Ko, Moscow, Russia, 272 p.

Pakhomova, N., Enders, A. and Rikhter, R. (2003), Ekologicheskiy menedzhment [Environmental Management], Piter, St.-Petereburg, Russia, 544 p.

Переглядів статті: 3
Завантажень PDF: 3
Опубліковано
2015-02-24
Як цитувати
Кошевець, В. (2015). ВПЛИВ ПОЗИТИВНОГО ЕКОЛОГІЧНОГО ІМІДЖУ НА ФОРМУВАННЯ ГУДВІЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Сталий розвиток економіки, (1(26), 74-79. вилучено із https://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/article/view/481
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ