ОСНОВНІ ВАЖЕЛІ ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА – ЗАСТОСУВАННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ІНСТРУМЕНТІВ В РАМКАХ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ключові слова: стратегія експорту, зовнішньоекономічна діяльність, експорт товару, напрям експорту, зовнішня торгівля, зовнішньоторговельна діяльність

Анотація

В представленій статті оцінюється можливість певних способів започаткування та розвитку зовнішньоекономічної діяльності (зед). Розглядаються можливі управлінські рішення, що приймаються в межах місії та цілей діяльності підприємства. В будь-якому змісті для кожного з підприємств є можливість бути залученими до зед. Протягом прийняття відповідних рішень є особливо важливим зміст зед на початковому етапі. Основний предмет даної публікації стосується змісту розвитку стратегії та напрямку діяльності підприємства, яке провадить будь-яку промислову чи торговельну діяльність, які направлені на зовнішні ринки. Основним дискусійним предметом цієї публікації є зміст особливості стратегії підприємства при проведенні та наступного розвитку зед. Всі публікації та поширена інформація стосовно основних важелів зед підприємства є плідними, заслуговують шани та можуть бути втіленими протягом зед підприємсвта. Основна мета даної публікації є представлення нового підходу та шляхів щодо досягнення та успішного втілення результатів зед для будь-яких підприємств від перших їх кроків до просування їхньої діяльності на зовнішньому ринку. Всі запропоновані особливості можуть вважатися предметом для дискусії, чи їх практичного запровадження, і залежатимуть від умов зовнішнього ринку, або ж від відповідної активності при входженні у зовнішній ринок. Для підприємств чи підприємців, що повністю не знайомі з особливостями зед (хоча вони і усвідомлюють ділову активність, зокрема внутрішню ділову сферу), ця публікація пропонує основні питання, що відносяться до «інструментів торгівлі»: огляд термінології в зед, необхідне устаткування, процедури, адміністративні особливості і необхідні джерела інформації. На початках прийняття відповідних стратегічних рішень слід усвідомлювати про певні зміни у підході до вирішення окремих питань в зовнішній торгівлі, що стосуються термінології, яка використовується в діловому обміні, комерційних калькуляціях при представленні ділових пропозицій, а також системи, що використовуються для котирувань та передач.

Посилання

Barovick R. Trading Company Sourcebook. International Business Affairs Corp. No. 364. Bethesda, Maryland.

Findiesen Catharine H. (May 25, 2019) Guidelines for Choosing and Using an Export Trading Company. State of Tennessee Matchmaking Conference. Nashville, Tennessee.

Manite Mark, Obstfeld M. International Trade: Theory and Policy. Available at: https://open.umn.edu/opentextbooks/textbooks/19

Gandolfo G. International Trade Theory and Policy. Available at: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-642-37314-5

McDonald B. International Trade: Commerce among nations. Available at: https://www.imf.org/en/Publications/fandd/issues/Series/Back-to-Basics/Trade

Richard E. Sherwood and Waltet R. Thiel (2018) Management Export Information Manual. Southern California District Export Council members. New edition.

James A. Wolfe (2022) Is there an overseas franchise in your future? Export Today, issue June 2022.

Paris lie de France Chamber of Commerce and Industry. Available at: https://www.cci-paris-idf.fr/

World Trade Center Association. Available at: https://www.wtca.org/

Axtell R. (2022) Do’s and Taboos Around the World. New addition. New York: John Wiley and Sons.

Grigs and Copeland (2020) Going International. New American Library. New York.

International Business Practices. US Department of Commerce in cooperation with Federal Express. (2021) Washington: US Government Printing Office.

Wicklund E. (2021) International Marketing – Making Export Pay. Second publishing New York: McGraw-Hill.

William A. Delphos (2000) Inside Wasbington. Washington: Venture Publishing.

Mercurio M. and The Exporter staff (2021) Expanding Global Sales. Issues of the Exporter magazine summarized here on the base of magazine printings.

Переглядів статті: 29
Завантажень PDF: 24
Опубліковано
2023-08-30
Як цитувати
Ткач, О. (2023). ОСНОВНІ ВАЖЕЛІ ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА – ЗАСТОСУВАННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ІНСТРУМЕНТІВ В РАМКАХ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сталий розвиток економіки, (1(46), 123-128. https://doi.org/10.32782/2308-1988/2023-46-17