МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУТНІСТЬ, СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

  • В.В. Арестенко Національний університет біоресурсів і природокористування України
Ключові слова: маркетингові дослідження, ринок, дослідження ринку, структурний аналіз, В2В, В2С, маркетингова агенція

Анотація

Мета. Метою статті є дослідження стану та тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у умовах кризи, виявлення основних чинників, які впливають на вибір маркетингової агенції реальними та потенційними клієнтами. Методика дослідження. З метою поглиблення розуміння структури ринку маркетингових досліджень у сучасних кризових умовах був проведений структурно-функціональний аналіз (для визначення структури ринку маркетингових досліджень), методів дедукції (при формуванні висновків), системного аналізу та маркетингового спостереження (при дослідженні чинників формування попиту на послуги маркетингових агенцій). Результати. Досліджено ринок маркетингових досліджень та тенденції його розвитку в Україні, виявлені структурні зміни, що відбулися на даному ринку за період кризового стану. Обгрунтовано структуру та визначено вагу чинників, які впливають на формування попиту на послуги маркетингових агенцій реальними та потенційними клієнтами. Наукова новизна результатів дослідження полягає у систематизації чинників, які впливають на керівників підприємств малого і середнього бізнесу при формуванні попиту на послуги агенції з проведення маркетингових досліджень. Практична значущість. Отримані результати є підгрунтям для формування маркетингової стратегії просування послуг маркетингової агенції на сучасному ринку з орієнтацією на чинники, які впливають на процес вибору її послуг вітчизняними підприємтсвами та з огляду на виялені тенденції розвитку ринку.

Посилання

Гаркавенко С. Маркетинг / С. Гаркавенко. – К. : Лібра. – 2002. – 712 с.

Голубков Е. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е. Голубков ; 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Издательство “Финпрес”. – 2000. – 464 с.

Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні в 2014 році: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетингові дослідження. – 2015. – № 1. – С. 4-26.

Основы маркетинга / [Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2000. – 944 с.

Пилипенко В. Чому і як клієнт обирає маркетингову агенцію? / В. Пилипенко // Маркетингові дослідження. – 2005. – № 1. – С. 4-7.

Руделіус В. Маркетинг : підручник / В. Руделіус, О. Азарян, О. Виноградов. – К. : Навч.-метод. центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”. – 2005. – 422 с.

Малхотра Н. Маркетинговые исследования и эффективный анализ статистических данных / Малхотра Н. – К. : ООО “ТИД «ДС”. – 2002. – 768 с.

Полторак В. Маркетингові дослідження / В. Полторак. – К. : Центр навчальної літератури. – 2009. – 373 с.

Harkavenko, S. (2002), Marketyng [Marketing], Libra, Kyiv, Ukraine, 712 p.

Golubkov, E.(2000), Marketynhovi doslidzhennia: teoria, metodologia i practika [Marketing research: theory, methodology and practical aspects], Finpress, Moscow, Russia, 464 p.

Lylyk, I. (2015), “Marketing research market in Ukraine in 2014: experts rates and analyze UMA”, Marketing Research Journal, no.1, pp. 4-26.

Kotler, P, Armstrong, G., Saunders, J., & Wong, V. (2002), Priciples of Marketing (Second European Edition ed.). Upper Sadle River: Prentice Hall Inc., 944 p.

Pylypenko, V. (2005), “Why and how client does make a choice to marketing agency service?”, Marketing Research Journal, no. 1, pp. 4-7.

Rudelius, V., Azarian, O. and Vynohradov, O. (2005), Marketynh [Marketing], Navchalno- metodychnyi tsentr «Konsortsium iz udoskonalennia menedzhment-osvity v Ukraini», Kyiv, Ukraine, 422 p.

Malkhotra, N. (2002), Marketingovyie issledovaniya i effektivnyy analiz statisticheskikh dannykh [Marketing research and effective analyze of statistic data], TID DC, Kyiv, Ukraine, 768 p.

Poltorak, V. (2003), Marketynhovi doslidzhennia [Marketing research], Tsentr navchalnoi literatury, Kyiv, Ukraine, 387 p.

Переглядів статті: 18
Завантажень PDF: 7
Опубліковано
2015-05-19
Як цитувати
Арестенко, В. (2015). МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУТНІСТЬ, СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Сталий розвиток економіки, (2(27), 290-296. вилучено із https://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/article/view/558
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ, ПІДПРИЄМНИЦТВО