ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СЛУЖБИ КОНСЬЄРЖІВ ГОТЕЛІВ

  • В.А. Даниленко-Кульчицька Тернопільський національний економічний університет
Ключові слова: готель, консьєрж, служба консьєржів, служби готелів, клієнти готелів, бронювання, розміщення, комісійні, унікальні послуги, персональні контакти, особливі доручення

Анотація

Мета. Дослідження роботи служби консьєржів вітчизняних та зарубіжних готелів. Методика дослідження. В процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи, зокрема: методи аналізу та синтезу – при обґрунтуванні процесу створення та роботи служби консьєржів готелів; методи спостереження та логічного узагальнення – при розгляді особливостей діяльності консьєржів зарубіжних та вітчизняних готелів. Результати. Встановлено, що служба прийому і розміщення є однією із ключових служб готелю, його «обличчям», оскільки саме її працівники першими контактують із гостями. Проаналізовано основні функції, які виконують консьєржі, основні знання та навички, які їм необхідні. Визначено, що у наш час інформаційних технологій робота консьєржа значно полегшилася і змінилася. Зокрема, консьєржі почали спеціалізуватися на наданні більш персоніфікованої інформації. Виявлено, що поза увагою дослідників-теоретиків залишаються методи роботи, функції та призначення служби консьєржів з врахуванням новітніх технологій, її роль у загальній діяльності готелів. Проаналізовано тенденції розвитку служби консьєржів у світі та в Україні, з метою вдосконалення діяльності консьєржів запропоновано використання соціальних мереж як для пошуку інформації, так і для інформування клієнтів про додаткові послуги ще краще і швидше. Доведено, що, незважаючи на значні досягнення електронних консьєрж-сервісів, жоден віртуальний додаток не зможе замінити консьєржа повністю. Адже основне, що дарують консьєржі гостям готелю, – це емоції, людське і дуже особистісне ставлення. Наукова новизна. Використано комплексний підхід при дослідженні напрямів розвитку служби консьєржів готелів у світі і в Україні; визначено роль, функції та напрями розвитку служби консьєржів у роботі вітчизняних та зарубіжних готелів із врахуванням новітніх тенденцій. Практична значущість. Отримані результати дослідження можуть бути використані у роботі вітчизняних готелів при розробці організаційної структури готелю та складанні посадових інструкцій працівників.

Посилання

Абибуллаева С.С., Ермакова Л.А. Управление персоналом как способ повышения качества услуг гостиничного предприятия. Культура народов Причерноморья. 2011. № 201. С. 120-122.

Барна М.Ю., Шимановська-Діанич Л.М. Підходи до формування кадрового забезпечення підприємств готельного господарства України. Причорноморські економічні студії. 2016. Вип. 7. C. 172-178.

История появления службы консьержей в гостиницах. URL: https://neudachi-turistov.ru/578- konsjerzhi_v_gostinicakh__jekatjerinburga.html/ (дата звернення: 28.04.2019).

Как это устроено: Служба консьержей. URL: https://www.moyaplaneta.ru/travel/view/kak_jeto_ustroeno_sluzhba_konserzhej_22104/ (дата звернення: 07.02.2019).

Один день из жизни консьержа киевского отеля. URL: https://bit.ua/2016/10/hotel-diaries/ (дата звернення: 15.02.2019).

Сайт готелю «Кемпінскі». URL: https://www.kempinski.com/ru/st-petersburg/hotel-moika-22/hotelfacilities/ art-excursions-from-art-concierge/ (дата звернення: 11.04.2019).

Черникова В.И. Современный подход к определению «комфорта в гостинице». Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. 2008. № 12. С. 232-237.

Чемоданов М. «Золотые ключи», открывающие все двери: На что способна всемирная организация консьержей. The Village. URL: https://www.the-village.ru/village/city/direct-speech/140879-zolotye-klyuchi-otkryvayuschie-vse-dveri-na-chto-sposobna-vsemirnaya-organizatsiya-konsierzhey (дата звернення: 18.03.2019).

Abibullaeva, S.S. and Ermakova, L.A. (2011), “Personnel management as a way to improve the quality of services of a hotel enterprise”, Kultura narodov Prichernomoria, no. 201, pp. 120-122.

Barna, M.Yu. and Shymanovska-Dianych, L.M. (2016), “Go to the staff recruitment of the hotel complex of the state of Ukraine”, Prychornomorski ekonomichni studii, Iss. 7, pp. 172-178.

Istoriia poiavleniia sluzhby konserzhey v gostinitsakh [The history of the emergence of concierge services in hotels], available at: https://neudachi-turistov.ru/578-konsjerzhi_v_gostinicakh__jekatjerinburga.html (access date April 28, 2019).

Kak eto ustroeno: Sluzhba konserzhey [How it works: Concierge Service], available at: https://www.moyaplaneta.ru/travel/view/kak_jeto_ustroeno_sluzhba_konserzhej_22104/ (access date February 07, 2019).

Odin den iz zhizni konserzha kievskogo otelia [One day in the life of a Kiev hotel concierge], available at: https://bit.ua/2016/10/hotel-diaries/ (access date February 15, 2019).

Sait hoteliu «Kempinski» [The site of Kempinski hotel], available at: https://www.kempinski.com/ru/st-petersburg/hotel-moika-22/hotel-facilities/art-excursions-from-art-concierge/ (access date April 11, 2019).

Chernikova, V.I. (2008), “Modern approach to the definition of "comfort in a hotel", Visnyk DITB. Seriia: Ekonomika, orhanizatsiia ta upravlinnia pidpryiemstvamy turystychnoi industrii ta turystychnoi haluzi v tsilomu, no. 12, pp. 232-237.

Chemodanov, M. (2016), “«Golden Keys» that open all doors: What the World Concierge Organization can do”, The Village, available at: https://www.the-village.ru/village/city/direct-speech/140879- zolotye-klyuchi-otkryvayuschie-vse-dveri-na-chto-sposobna-vsemirnaya-organizatsiya-konsierzhey (access date March 18, 2019).

Переглядів статті: 22
Завантажень PDF: 56
Опубліковано
2020-06-20
Як цитувати
Даниленко-Кульчицька, В. (2020). ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СЛУЖБИ КОНСЬЄРЖІВ ГОТЕЛІВ. Сталий розвиток економіки, (2 (43), 147-153. вилучено із https://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/article/view/44
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ, ПІДПРИЄМНИЦТВО