СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • К.М. Леміш Бердянський державний педагогічний університет
  • Ю.О. Межуєва Бердянський державний педагогічний університет
Ключові слова: реклама, рекламна діяльність, соціальні мережі, Facebook, Однокласники, Вконтактє

Анотація

Мета – дослідження можливостей та шляхів застосування соціальних мереж для здійснення рекламної діяльності підприємств. Методика дослідження. В процесі виконання дослідження використовувалися методи системного аналізу, які стали підґрунтям для дослідження можливості застосування соціальних мереж як нового інструменту у здійсненні рекламної діяльності. Системний підхід застосовано також в основі аналізу соціальних мереж, як складних, структурованих комунікативних систем. Результати. У статті визначено важливість рекламної діяльності для господарського функціонування підприємства. Розглянуто поняття та особливості використання соціальних мереж як інструменту рекламної діяльності підприємств. Досліджено можливості реклами в соціальних мережах. Серед інструментів функціоналу соціальних мереж щодо популяризації підприємства розглянуто SMO і SMM. Охарактеризовані практичні аспекти використання соціальних мереж, таких як Facebook, Однокласники та Вконтактє. Описані певні кроки щодо здійснення рекламної діяльності в соціальних мережах. Встановлено, що рекламна діяльність в соціальних мережах є важливим чинником для збереження, покращення та зміцнення позицій підприємства на ринку. Наукова новизна. Набули подальшого розвитку підходи до обґрунтування передумов та складових здійснення рекламної діяльності в соціальних мережах як дієвого інструменту успішного функціонування підприємства. Практична значущість. Отримані результати дослідження можуть бути використані на практиці для будь- якого підприємства стосовно вирішення питань організації рекламної діяльності, а саме через соціальні мережі, що дозволить організації існувати та успішно функціонувати в умовах високої конкуренції.

Посилання

Березин И.С. Маркетинговый анализ. Рынок. Фирма. Товар. Продвижение : [учебник] / И.С. Березин. – М. : Вершина, 2008. – 369 с.

Булавкина Л. Сказка о рыбаке и рыбке в социальных сетях / Л. Булавкина // Маркетинговые коммуникации, 2010. – № 1. – С. 5-8.

Древаль О.Ю. Рекламний менеджмент : [конспект лекцій] / О.Ю. Древаль. – Суми : Вид-во СумДУ, 2010. – 91 с.

Кедрова Г.Е. Информатика для гуманитариев / Г.Е. Кедрова. – М. : Издательство Юрайт, 2016. – 439 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://stud.com.ua/43339/informatika/viki_tehnologiyi.

Коропова С.В. Маркетинг: теория и практика : учеб. пособие [для бакалавров] / С.В. Коропова. – М. : Издательство Юрайт, 2013. – 408 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://stud.com.ua/15081/marketing/innovatsiyni_tehnologiyi_prosuvannya_produktsiyi_interneti#999.

Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності : [навч. посібник] / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар. – Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2007. – 102 с.

Навчання для дорослих. Проект Полтавської філії Суспільної служби України за підтримки DVV international [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.edu.ltava.org/2011/10/blog- post.html.

Украинцы в социальных сетях: масштабное исследование «Яндекса» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ain.ua/201/08/21/5376204.

Berezin, I.S. (2008), Marketingovyy analiz. Rynok. Firma. Tovar. Prodvizhenie [Marketing analysis. Market. Firm. Product. Promotion], textbook, Vershina, Moscow, Russia, 369 p.

Bulavkina, L. (2010), “The Tale of the Fisherman and the Fish in social networks”, Marketingovye kommunikatsii, no. 1, pp. 5-8.

Dreval, O.Yu. (2010), Reklamnyi menedzhment [Advertising management], lecture notes, Vyd-vo SumDU, Sumy, Ukraine, 91 p.

Kedrova, G.Ye. (2016), Informatika dlia gumanitariev [Computer science for the humanities], Izdatelstvo Yurayt, Moscow, Russia, 439 p., available at: http://stud.com.ua/43339/informatika/viki_tehnologiyi (access date December 03, 2016).

Koropova, S.V. (2013), Marketing: teoriia i praktika [Marketing: Theory and Practice], tutorial, Izdatelstvo Yurayt, Moscow, Russia, 408 p., available at: http://stud.com.ua/15081/marketing/innovatsiyni_tehnologiyi_prosuvannya_produktsiyi_interneti#999 (access date December 03, 2016).

Myronov, Yu.B. (2007), Osnovy reklamnoi diialnosti [Basics advertising], tutorial, DDPU im. I. Franka, Drohobych, Ukraine, 102 p.

Poltavska filiia Suspilnoi sluzhby Ukrainy (2011), Navchannia dlia doroslykh [Education for adults], Proekt Poltavskoi filii Suspilnoi sluzhby Ukrainy za pidtrymky DVV international, available at: http://www.edu.ltava.org/2011/10/blog-post.html (access date December 04, 2016).

Ukraintsy v sotsialnykh setiakh: masshtabnoe issledovanie «Yandeksa» [Ukrainians in social networks: large-scale study of "Yandex"], available at: http://ain.ua/2014/08/21/537620 (access date December 04, 2016).

Переглядів статті: 9
Завантажень PDF: 4
Опубліковано
2016-12-20
Як цитувати
Леміш, К., & Межуєва, Ю. (2016). СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сталий розвиток економіки, (4(33), 141-146. вилучено із https://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/article/view/348
Розділ
МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ, ПІДПРИЄМНИЦТВО