ВІДПОВІДНІСТЬ ЯК ФАКТОР ОБУМОВЛЕННЯ ПОТРЕБ В ГНУЧКОСТІ МЕРЕЖІ ПОСТАВОК
Анотація
Мета. Дослідження значення відповідності як фактору обумовлення гнучкості мережі поставок та взаємодії стратегічних факторів у концептуальній моделі. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети в процесі дослідження застосовано такі методи: спостереження (для вивчення потреб в гнучкості мережі поставок); теоретичного узагальнення і порівняння (для розкриття сутності типів стратегії); аналізу і синтезу (при вивченні впливу допоміжних стратегій на результати відповідності гнучкості мережі поставок); групування та деталізації (для удосконалення цілей відповідності гнучкості мережі поставок). Результати. Визначено основні відповідності гнучкості мережі поставок. Виділено основні функціональні стратегії гнучкості мережі поставок. Проаналізовано значення допоміжних стратегій у покращенні гнучкості мережі поставок. Встановлено основні цілі, що досягаються за допомогою гнучкості мережі поставок. Виділено взаємозв‟язок між усіма складовими гнучкості мережі поставок. Визначено, що гнучкість мережі поставок може бути розміщена над виробничою гнучкістю в ієрархії гнучкості і, отже, включає всі внутрішні проблеми, притаманні підприємству, разом з більш широким спектром послуг (невиробничих). Наукова новизна. Запропоновано практичні рекомендації, які в сукупності забезпечать розв'язання на теоретичному та прикладному рівнях комплексу завдань, пов'язаних із удосконаленням відповідності як фактора обумовлення потреб в гнучкості мережі поставок. Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані при формуванні стратегії гнучкості мережі поставок, а також основної та додаткових стратегій, що забезпечують оптимізацію управлінських рішень внутрішніми користувачами й дають можливість встановити довгострокові відносини з партнерами та клієнтами.
Посилання
Krykavskyy Y. In search of ways for the improvement of the existing supply chains / Y. Krykavsyy,
E. Pokhylchenko // Current problems in management. - Poland : University of Bielsko-Biala Press. Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznejw Bielsku-Białej, 2017. - P. 105-118.
Lohr S. The Origins of „Big Data‟: An Etymological Detective Story / S. Lohr // New York Times. – 2016. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://bits.blogs.nytimes.com/2013/02/01/the-origins-of- big-data-an-etymological-detective-story/.
McQuail D. McQuail's Mass Communication Theory / D. McQuail. – [5th edition]. - London, Sage, 2013. - Pp. 16-34.
Oklander M. Methodological approaches to logistic risk assessment / M. Oklander, D. Yashkin // In book: Innovativeness and entrepreneurship : [monograph] / [edited by Ewa Bojar and Korneliusz Pylak]. – Lublin : Politechnika Lubelska, 2014. - P. 125-134.
The Internet of Everything for Cities: Connecting People, Process, Data, and Things To Improve the 'Livability' of Cities and Communities / [Mitchell S., Villa N., Stewart-Weeks M., Lange A.] // Cisco Systems. – 2014. – No. 3 - Pp. 44-56.
Witkowski J. Zarządzanie łańcuchem dostaw. Koncepcje, procedury, doświadczenia / J. Witkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 446 s.
Малярець Л.М. Формалізація задач контролінгу логістичної діяльності підприємства : [монографія] / Л.М. Малярець, Г.Л. Матвієнко-Біляєва. – Харків : Вид. ХНЕУ, 2015. – 227 с.
Маркетингові дослідження / [Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А.]. – Львів : НУ "Львівська політехніка", "Інтелект-Захід", 2014. - 288 с.
Старостина А.А. Маркетинговые исследования. Практический аспект / А.А. Старостина. – К. ; М. ; СПб. : Издательский дом «Вильямс», 2016. - 262 с.
Шандрівська О.Є. Логістичний менеджмент : [практикум] / О.Є. Шандрівська, В.В. Кузяк, Н.І. Хтей ; [за наук. ред. Є.В. Крикавського] ; Нац. ун-т «Львів. політехніка». – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. – 191 с.
Krykavskyy, Y. and Pokhylchenko, E. (2017), “In search of ways for the improvement of the existing supply chains”, Current problems in management, University of Bielsko-Biala Press, Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznejw Bielsku-Białej, Bielsko-Biała, Poland, pp. 105-118.
Lohr, S. (2016), “The Origins of „Big Data‟: An Etymological Detective Story”, New York Times, available at: https://bits.blogs.nytimes.com/2013/02/01/the-origins-of-big-data-an-etymological-detective- story/ (access date January 12, 2018).
McQuail, D. (2013), McQuail's Mass Communication Theory, 5th edition, Sage, London, Great Britain, pp. 16-34.
Oklander, M. (2014), “Methodological approaches to logistic risk assessment”, [In book: Innovativeness and entrepreneurship], monograph, Politechnika Lubelska, Lublin, Poland, pp. 125-134.
Mitchell, S., Villa, N., Stewart-Weeks M. and Lange, A. (2014), “The Internet of Everything for Cities: Connecting People, Process, Data, and Things To Improve the 'Livability' of Cities and Communities”, Cisco Systems, no. 3, pp. 44-56.
Witkowski, J. (2010), Zarządzanie łańcuchem dostaw. Koncepcje, procedury, doświadczenia [Supply chain management. Concepts, procedures, experiences], Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, Poland, 446 p.
Maliarets, L.M. and Matviienko-Biliaeva, H.L. (2015), Formalizatsiia zadach kontrolinhu lohistychnoi diialnosti pidpryiemstva [Formalization of tasks of controlling the logistic activity of the enterprise], monograph, Vyd. KhNEU, Kharkiv, Ukraine, 227 p.
Krykavskyi Ye.V., Kosar, N.S., Mnykh, O.B. and Soroka, O.A. (2014), Marketynhovi doslidzennia
[Marketing research], NU “Lvivska politekhnika”, “Intelekt-Zakhid”, Lviv, Ukraine, 288 p.
Starostina, А.A. (2016), Marketingovye issledovaniia [Marketing research], Izdatelskiy dom “Viliams», Kiev, Ukraine, Moscow, St.-Peterburg, Russia, 262 p.
Shandrivska, O.Ye, Kuziak, V.V. and Khtei, N.I. (2014), Lohistychnyi menedzhment [Logistic management], Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, Lviv, Ukraine, 191 p.