СТРАТЕГУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ: СИНЕРГІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ
Анотація
У добу глобальної цифрової трансформації, яка спричиняє докорінну трансформацію економічних і соціокультурних парадигм, формування стратегічних орієнтирів підприємств потребує інноваційного синтезу теоретичних конструкцій маркетингу та концептів економіки вражень. У межах дослідження проведено багатоаспектний аналіз структурної взаємодії зазначених дисциплін, зокрема в аспекті створення унікальних ціннісних пропозицій, що спираються на емотивну складову поведінки споживачів. У центрі уваги перебуває дослідження сенсорної архітектоніки маркетингових стратегій, здатної ініціювати формування стійких емоційно-когнітивних патернів у свідомості споживачів. Обґрунтовано, що впровадження емоційно-центричних підходів сприяє оптимізації ефективності ринкових комунікацій, одночасно забезпечуючи довгострокову конкурентоспроможність.
Посилання
Вовк О.М., Бояринова К.О. Проєктна аналітика інвестування інноваційного розвитку та стартапів в контексті інтелектуалізації макроекономічних систем. Modeling the development of the economic systems. 2024. № 3. С. 121–128.
Гавриленко Н.Г., Тарасенко І.О. Сучасні тенденції цифровізації економіки: проблеми та перспективи розвитку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2021. № 3(47). Т. 1. С. 36–46.
Гарафонова О., Жосан Г. Діджиталізація та автоматизація бізнес- процесів: відмінність дефініцій та місце в менеджменті підприємства. Таврiйський науковий вiсник. Серiя: Eкoноміка. 2023. Вип. 15. С. 161–166.
Райко Д.В. Стратегічне управління підприємством у контексті економіки вражень: інтеграція емоційного маркетингу в бізнес-модель. Бізнес-інформ. 2024. № 8. С. 459–465.
Лікарчук Н. та ін. Сучасні тенденції та актуальні проблеми підготовки менеджера маркетингових комунікацій. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2022. № 1(42). С. 522–528.
Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital Marketing. Pearson, 2022. 560 p.
Erhan T., Zhang X., Yildiz B., Sirkinti A. Digital marketing innovation and firm performance: the role of decision-making comprehensiveness in dynamic environments. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. 2024. Vol. 36(2). P. 435–456.
Hartman K. Digital Marketing Analytics: In Theory And In Practice. Independently published, 2023. 333 p.
Jardim J. Entrepreneurial skills to be successful in the global and digital world: Proposal for a frame of reference for entrepreneurial education. Education Sciences. 2021. Vol. 11.7. URL: https://mdpi-res.com/d_attachment/education/education-11-00356/article_deploy/education-11-00356.pdf?version=1626423342
Kingsnorth S. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. Kogan Page, 2022. 416 p.
Kingsnorth S. The Digital Marketing Handbook: Deliver Powerful Digital Campaigns. Kogan Page, 2022. 288 p.
Likarchuk N., Andreeva O., Likarchuk D., Bernatskyi A. Impression Marketing as a Tool for Building Emotional Connections in the Public Administration Sphere. Studies in Media and Communication. 2022. Vol. 10. (1). Р. 9–16.
Strategizing in a digital world: Overcoming cognitive barriers, reconfiguring routines and introducing new organizational forms / Volberda H. W. et al. Long Range Planning. 2021. No. 54(5). URL: https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/26660/1/strategizing.pdf.
Vorster L., Knight H. Digital Marketing in Practice: Design, Implement and Measure Effective Campaigns. Kogan Page, 2023. 496 p.
Zhang J., Chen Z. Exploring human resource management digital transformation in the digital age. Journal of the Knowledge Economy. 2024. Vol. 15.1. Р. 1482-1498.
Vovk O. M., & Bojarynova K. O. (2024). Proiektna analityka investuvannia innovatsiinoho rozvytku ta startapiv v konteksti intelektualizatsii makroekonomichnykh system [Project analytics of investing in innovative development and startups in the context of the intellectualization of macroeconomic systems]. Modeling the development of the economic systems, no. (3), pp. 121–128. (in Ukrainian)
Havrylenko N. H., & Tarasenko I. O. (2021). Suchasni tendentsii tsyfrovyzatsii ekonomiky: problemy ta perspektyvy rozvytku [Modern trends in the digitalization of the economy: problems and development prospects]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka». Seriia: «Ekonomichni nauky», no. 3(47), vol. 1, pp. 36–46. (in Ukrainian)
Harafonova, O., & Zhosan, H. (2023). Didzhytalizatsiia ta avtomatyzatsiia biznes-protsesiv: vidminnist definii ta mistse v menedzhmenti pidpryiemstva [Digitalization and automation of business processes: definition differences and place in enterprise management]. Tavriiskyi naukovyi visnyk. Seriia: Ekonomika, no. 15, pp.161–166. (in Ukrainian)
Raiko D. V. (2024). Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom u konteksti ekonomiky vrazhen: intehratsiia emotsiinoho marketynhu v biznes-model [Strategic enterprise management in the context of the experience economy: integration of emotional marketing into the business model]. Biznes-inform, no. 8, pp. 459–465. (in Ukrainian)
Likarchuk N., Yarvis M., Varenyk O., Malykhina S. & Konopliannykova M. (2022). Suchasni tendentsii ta aktualni problemy pidhotovky menedzhera marketynhovykh komunikatsii [Modern trends and current problems in training a manager of marketing communications]. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, no. 1(42), pp. 522–528. (in Ukrainian)
Chaffey D., & Ellis-Chadwick F. (2022). Digital Marketing. Pearson.
Erhan T., Zhang X., Yildiz B., & Sirkinti A. (2024). Digital marketing innovation and firm performance: The role of decision-making comprehensiveness in dynamic environments. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 36(2), 435–456.
Hartman, K. (2023). Digital Marketing Analytics: In Theory And In Practice. Independently published.
Jardim J. (2021). Entrepreneurial skills to be successful in the global and digital world: Proposal for a frame of reference for entrepreneurial education. Education Sciences, no. 11(7). Available at: https://mdpi-res.com/d_attachment/education/education-11-00356/article_deploy/education-11-00356.pdf?version=1626423342
Kingsnorth S. (2022a). Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. Kogan Page.
Kingsnorth S. (2022b). The Digital Marketing Handbook: Deliver Powerful Digital Campaigns. Kogan Page.
Likarchuk N., Andreeva O., Likarchuk D., & Bernatskyi A. (2022). Impression marketing as a tool for building emotional connections in the public administration sphere. Studies in Media and Communication, no. 10(1), pp. 9–16.
Volberda H. W., Khanagha S., Baden-Fuller C., Mihalache O. R., & Birkinshaw J. (2021). Strategizing in a digital world: Overcoming cognitive barriers, reconfiguring routines and introducing new organizational forms. Long Range Planning, no. 54(5). Available at: https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/26660/1/strategizing.pdf
Vorster L., & Knight H. (2023). Digital Marketing in Practice: Design, Implement and Measure Effective Campaigns. Kogan Page.
Zhang J., & Chen Z. (2024). Exploring human resource management digital transformation in the digital age. Journal of the Knowledge Economy, no. 15(1), pp. 1482–1498.