https://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/issue/feedСталий розвиток економіки2025-05-13T09:19:31+00:00Open Journal Systemshttps://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/article/view/1296ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ ЗАЛУЧЕННЯ ЗОВНІШНІХ ІНВЕСТИЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВА2025-05-08T08:59:02+00:00Ярослав Лютийebitda@helvetica.ua<p>Стаття присвячена тематиці сутності економічних механізмів залучення зовнішніх інвестицій на підприємства та принципів їхнього формування. Проаналізовано визначення механізму, економічного механізму та організаційно-економічного механізму у наукових працях. На основі дедуктивного методу діалектичного підходу сформульовано визначення економічного механізму залучення зовнішніх інвестицій на підприємства. Встановлено основні характеристики економічних механізмів залучення зовнішніх інвестицій на підприємства та наведено їхню сутність. Визначено найважливіші елементи економічних механізмів залучення зовнішніх інвестицій на підприємства. Аргументовано підходи до встановлення принципів формування економічних механізмів залучення зовнішніх інвестицій на підприємства та наведено перелік цих принципів.</p>2025-05-08T00:00:00+00:00Авторське право (c) 2025 https://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/article/view/1300КОМУНІКАЦІЇ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ЕКОЛОГІЧНИЙ ВИМІР2025-05-13T09:19:31+00:00Тетяна Зубехінаebitda@helvetica.uaЮлія Шейкоebitda@helvetica.uaАндрій Слуцькийebitda@helvetica.ua<p>У статті досліджено роль комунікацій екологічного спрямування як складової маркетингової стратегії підприємств індустрії гостинності. Проаналізовано зміну поведінкових моделей споживачів у напрямі відповідального споживання та зростання попиту на екологічні послуги. Запропоновано аналіз екологічних комунікацій через призму моделі ієрархії потреб А. Маслоу. Розглянуто інструменти, принципи та зміст комунікацій, що формують довіру до бренду, сприяють підвищенню екологічної культури та задовольняють потреби цільової аудиторії. Підкреслено значення достовірності, емоційної взаємодії та уникнення грінвошингу для формування довіри, лояльності та сталого іміджу підприємств. Робота має як теоретичну, так і практичну цінність для фахівців у сфері маркетингу, готельно-ресторанного бізнесу та сталого туризму.</p>2025-05-13T00:00:00+00:00Авторське право (c)