https://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/issue/feedСталий розвиток економіки2024-11-07T08:27:36+02:00Open Journal Systemshttps://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/article/view/1068РОЛЬ РЕІНЖИНІРИНГУ В РОЗВИТКУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ2024-10-11T10:01:59+03:00Ірина Бабенкоebitda@helvetica.uaОксана Большаяebitda@helvetica.uaІнна Іщенкоebitda@helvetica.uaНаталія Харченкоebitda@helvetica.uaСергій Школярebitda@helvetica.ua<p>У статті розглянуто поняття та властивості бізнес-процесів на сучасних підприємствах, обґрунтовано технологічні аспекти та роль реінжинірингу в розвитку бізнес-процесів, інноваційних менеджменту та маркетингу сучасних компаній. Деталізовано напрямки реінжинірингу залежно від концепції менеджменту підприємства. Доведено, що своєчасний та ефективний реінжиніринг забезпечує підвищення рентабельності та маржинальності підприємства, шляхом зміни системи управління окремих бізнес-процесів чи окремих циклів, підходів до кадрової політики та системи мотивації праці, забезпечення високої якості продукції та зменшення її собівартості. Реінжиніринг бізнес-процесів знижує витрати та тривалість циклу і рівень помилок. Проаналізовано перешкоди та недоліки реінжинірингу: нехтування попередніми здобутками компанії, інгуманність, витрати часу та матеріальних засобів.</p>2024-10-11T00:00:00+03:00Авторське право (c) https://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/article/view/1069ФОРМУВАННЯ НАБОРУ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ESG СТРАТЕГІЇ НА АГРО-ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ2024-10-11T10:01:57+03:00Олег Лагодієнкоebitda@helvetica.ua<p>Статтю присвячено питанням стратегій екологічної, соціальної та управлінської відповідальності (ESG) у сучасному бізнес-середовищі, зокрема, акцентується увага на ролі маркетингових інструментів, які допомагають компаніям донести свої цінності, підвищити лояльність споживачів і залучити нових клієнтів, котрі цінують відповідальність перед суспільством і природою. В дослідженні виділено основні аспекти реалізації стратегії ESG, при цьому маркетинг стає ключовим засобом комунікації, який не лише інформує споживачів про екологічні ініціативи, а й підвищує їхню свідомість щодо важливості сталого розвитку. Наведено приклади впровадження маркетингових інструментів, які включають еко-маркування, сертифікацію продукції та створення контенту, що освітлює ESG-стратегії компанії. Дослідження підкреслює, що інтеграція маркетингових інструментів у ESG-стратегію дозволяє агропромисловим підприємствам не лише відповідати очікуванням споживачів, а й підвищувати свою конкурентоспроможність на ринку.</p>2024-10-11T00:00:00+03:00Авторське право (c) https://economdevelopment.in.ua/index.php/journal/article/view/1074МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД В УМОВАХ BANI-СЕРЕДОВИЩА: ВЕТЕРАНСЬКИЙ АСПЕКТ2024-11-07T08:27:36+02:00Алла Глєбоваebitda@helvetica.ua<p>У статті досліджують методичні аспекти процесу формування стратегій розвитку сучасних територіальних громад. Зазначено, що військова агресія, соціально-демографічні зміни, залучення міжнародної підтримки, розвиток місцевого самоврядування, безпекові питання обумовлюють не тільки корегування діючих стратегій, але і внесення змін у нормативно -правове забезпечення процесу їх створення з урахуванням сучасних реалій. Встановлено, що в умовах BANI- середовища роль і значення стратегій буде зростати як для громад, так і держави. Це є особливо важливим у контексті зростання кількості ветеранів в Україні. На основі аналізу світового досвіду визначено, що для реінтеграції ветеранів до звичайного життя розробляються програми щодо отримання освітніх послуг та перепідготовки, працевлаштування, підприємництва, соціальної допомоги та надання житлових послуг, психологічної допомоги та реабілітації.</p>2024-11-07T00:00:00+02:00Авторське право (c)