БРЕНДИНГ ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ЦИФРОВУ ЕПОХУ
Анотація
У статті розглядається роль брендингу як ключового елементу ефективного маркетингового менеджменту в умовах цифрової трансформації. Аналізуються сучасні тенденції у побудові брендів в онлайн-середовищі, включаючи активне використання соціальних мереж, контент-маркетингу, персоналізованих комунікацій та інструментів цифрової аналітики. Здійснено порівняльний аналіз традиційних і цифрових стратегій брендингу, що дозволяє виявити сильні й слабкі сторони кожного підходу, а також окреслити ключові вектори розвитку бренду в цифровому середовищі. Особлива увага приділяється чинникам, які впливають на сприйняття бренду споживачами в умовах високої інформаційної насиченості та швидкозмінних трендів. У роботі окреслено важливість адаптації брендингових стратегій до нових реалій цифрової епохи задля підвищення конкурентоспроможності, збереження лояльності клієнтів і забезпечення довгострокової присутності бренду на ринку. Результати дослідження можуть бути застосовані на практиці керівниками підприємств, маркетологами та бренд-менеджерами для розробки ефективних стратегій просування бренду в умовах цифрової економіки.
Посилання
Дубовик Н. А. Цифровий брендинг: інноваційні підходи в контексті трансформації українського ринку в умовах війни. Здобутки економіки: перспективи та інновації. 2024. № 2. DOI: https://doi.org/10.57125/econp.2024.01.29.05
Андрощук Г. О. Роль технологічних брендів у цифровій трансформації та економічному зростанні. Наука, технології, інновації. 2021. № 3. 60–68.
Танасійчук А. Розробка комунікацій бренду в цифровому середовищі. Трансформаційна економіка. 2023. № 3(03). С. 45–49
Файвішенко Д. С., Мельніченко О. І., Яцюк Д. В. Трансформація концепції брендингу як результат розвитку цифрового маркетингу. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology. 2022. No 7(2). C. 91–98. DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2022-2-114.
Янковець Т., Медведєва К. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій. SCIENTIA•FRUCTUOSA. 2022. № 144(4). С. 72–83. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2022(144)056.
Закрижевська І., Нянько В., Поліщук, Ю. Інноваційні стратегії цифрового брендингу в українському бізнесі: аналіз та рекомендації. Економіка та суспільство. 2024. № 60. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-31
Кримська А. О., Балик У. О., Клімова І. О. Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості. Академічні візії. 2023. № 26. С. 1–12. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.103742559.
Зінченко О. А. Адаптивні стратегії підприємств у цифровому середовищ. Проблеми економіки. 2021. № 3 (49). С. 110–116. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-0712-2021-3-110-11610.
Гопка Л. Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління бізнесом. Економіка та управління. 2024. № 4. С. 15–22.
Dubovyk N. A. (2024). Digital branding: Innovative approaches in the context of the transformation of the Ukrainian market during wartime. [Digital branding: innovative approaches in the context of the transformation of the Ukrainian market in wartime]. Zdobutky ekonomiky: perspektyvy ta innovatsii, no 2. DOI: https://doi.org/10.57125/econp.2024.01.29.05 (in Ukrainian)
Androshchuk H. O. (2021). The role of technological brands in digital transformation and economic growth. [ The role of technology brands in digital transformation and economic growth]. Nauka, tekhnolohii, innovatsii, no 3, pp. 60–68. (in Ukrainian)
Tanasiichuk A. (2023). Development of brand communications in the digital environment [Developing brand communications in the digital environment]. Transformatsiina ekonomika, no 3(03), pp. 45–49. (in Ukrainian)
Faivyshenko D. S., Melnychenko O. I., Yatsiuk D. V. (2022). Transformation of the branding concept as a result of the development of digital marketing. [Transformation of the branding concept as a result of the development of digital marketing]. Ukrainian Journal of Applied Economics and Technology, no 7(2), pp. 91–98. DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2022-2-114 (in Ukrainian)
Yankovets T., Medvedieva K. (2022). Digital branding of an enterprise within the marketing communications complex. [Digital branding of the enterprise in the marketing communications complex]. SCIENTIA•FRUCTUOSA, no 144(4), pp. 72–83. DOI: https://doi.org/10.31617/1.2022(144)056 (in Ukrainian)
Zakryzhevska I., Nian’ko, V., Polishchuk Y. (2024). Innovative digital branding strategies in Ukrainian business: Analysis and recommendations. [Innovative digital branding strategies in Ukrainian business: analysis and recommendations]. Ekonomika ta suspilstvo, no 60. DOI:https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-31 (in Ukrainian)
Krymska A. O., Balyk U. O., Klimova I. O. (2023). Digital transformation in marketing: New approaches and opportunities. [Digital transformation in marketing: new approaches and opportunities]. Akademichni vizii, no 26, рp. 1–12. (in Ukrainian)
Zinchenko O. A. (2021). Adaptive strategies of enterprises in a digital environment. [Adaptive enterprise strategies in the digital environment]. Problemy ekonomiky, no 3(49), pp. 110–116. (in Ukrainian)
Hopka L. (2024). Brand management in the system of strategic business management. [Brand management in the strategic business management system]. Ekonomika ta upravlinnia, no 4, pp.15–22. (in Ukrainian)